شواین اشتایگر
 
هواداران اسپانیا
برای عضو شدن در کانون هواداران اسپانیا در خبرنامه ثبت نام کنید .
جمعه 2 تير 1391برچسب:, :: 22:11 ::  نويسنده : امیرمحمد قاسم نژاد

Bastian Schweinsteiger, Low , Germany, Euro 2012

 باستین شواین اشتایگر، ستاره خط میانی بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که اگر تیمش با تمام پتانسیلش در رقابتهای یورو بازی کند، می تواند قهرمان این رقابتها شود

شانزده سال است که آلمان در رقابتهایی بزرگ دنیا به قهرمانی نرسیده و آخرین قهرمانی این تیم به یورو1996 و برد آلمان مقابل چک با گل بیرهوف در بازی فینال برمی گردد.

شواین اشتایگر 27 ساله معتقد است که دیگر ناکامی بایرن در فینال لیگ قهرمانان اروپا را فراموش کرده و برروی قهرمانی آلمان در یورو2012 تمرکز نموده است.

شواین اشتایگر در صحبتهایی به تیم دات دی اف ایی دات دی بی گفت:« فشار راچطور تعریف می کنید؟ همه ما زندگی های مختلفی داریم. افراد نیازمند، کسانی که برای ادامه حیات می جنگند؛ آنها همه تحت فشارند. برای من، تورنمنت یورو واقعا حیاتی و مهم است و چالش بزرگی است تا ثابت کنیم که می توانیم ...البته اگر در اوج باشیم.اگر تمام پتانسیل فوتبالی مان را به نمایش بگذاریم، می توانیم جام را بالای سر ببریم. به همین سادگی..ولی من این را فشار نمی نامم.»

شواین اشتایگر در ادامه صحبتهایش درمقایسه بازیهای یورو با جام جهانی گفت:« فراموش نکنید که در بازیهای گروهی در افریقای جنوبی ما کار آسانی نداشتیم. بازی مقابل غنا واقعا سخت بود. به علاوه بازی مقابل انگلیس و آرژانتین هم اسان نبود. تنها کاری که ما کردیم این بود که زود از حریف پیش افتادیم و این کار را برای ما ساده تر کرد. ما تیم خوبی داشتیم و الان هم تیم خوبی داریم. تفاوت اینجاست که در رقابتهای جام جهانی، 10 بازیکن ما، اولین حضورشان درتورنمنتی بزرگ را تجربه می کردند.این بازیکنان الان هم با ما هستند ولی از آن موقع خیلی تغییر کرده اند و به خوبی باید و نبایدها در تورنمنت های فوتبالی را می شناسند. دانستن این موضوع، می تواند مارا موفق کندد.»

یونان حریف بعدی آلمان در یورو است و شواین اشتایگر دراین باره گفت:« بازی کردن مقابل چنین حریفی کار سختی است. ما احترام زیادی برای یونانی ها قائلیم. به ویژه اینکه پیش از این،خیلی از متخصصان می گفتند که آنها شانس زیادی برای صعود به این مرحله ندارند و خلافش ثابت شد. ما اصلا نباید یونان را دست کم بگیریم و امیدواریم که هواداران آلمانی هم این را درک کنند که ما هنوز صعود نکرده ایم.»

در صورتی که آلمان از سد یونان عبور کند، درمرحله بعد با برنده بازی ایتالیا- انگلیس روبرو خواهند شد و تا بازی فینال به اسپانیا برنخواهند خورد. او دراین باره گفته:« خوشحالم که اسپانیایی ها هم به این مرحله رسیده اند. آنها تیم ترازاولی هستند. قطعا آنها حریف سرسختی خواهند بود .من دوست دارم مقابل اسپانیا هم بازی کنیم و آنها را شکست دهیم. اسپانیا بهترین حریف ممکن است. من دوست دارم که بعد از سختی کشیدن به جام برسیم.اگر اسپانیا، از گردونه رقابتها خارج شده بود، دریافت جام را ردنمی کردم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طرفداران اسپانیا و آدرس spain-fans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1